REDESIGN BILLA EUROPE
BILLA, sieť predajní patriacich pod spoločnosť REWE, s našou „drobnou“ pomocou vstúpila do 21. storočia. A hneď vo veľkom štýle! V celom regióne strednej, južnej a východnej Európy moderné mestské „potraviny“ ešte nikdy nevyzerali lepšie! Príjemné farby, kvalitné materiály a povrchová úprava, chuť-vzbudzujúce fotografie, decentné osvetlenie a dobre vymyslený navigačný systém. Radosť nakupovať!
Redesign predajní BILLA – Central & Eastern Europe
Za dizajn predajní BILLA v regióne strednej a východnej Európy (koncept BILLA21) sme v roku 2011 získali ocenenie Múza Merkúra – Store Branding Creativity.
Ocenený design sa používa v 7 krajinách Európy strednej a východnej Európy (Česká republika, Slovensko, Ukrajina, Rusko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko). V roku 2012 sme pre týchto 7 krajín pripravili aj komunikačný koncept s obľúbeným talianskym kuchárom Giuseppem Daddiom.
Ocenený design sa používa v 7 krajinách Európy strednej a východnej Európy (Česká republika, Slovensko, Ukrajina, Rusko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko). V roku 2012 sme pre týchto 7 krajín pripravili aj komunikačný koncept s obľúbeným talianskym kuchárom Giuseppem Daddiom.
Design letáku a cenovkového systému BILLA – Central & Eastern Europe
Kreatívny návrh designu všetkých letákov spoločnosti Billa sme navrhli a uviedli do praxe v roku 2012. Moderné grafické prvky Akcia, Super cena, Multi Pack, Billa Brand a väčšia prehladnosť ponúkaných akciových produktov, je hlavná výhoda prehľadného designu. Kreatívny a orginálny design letákov Billa je úspešne adaptovaný vo všetkých krajinách strednej a východnej Európy. Moderné mestské „potraviny“ ešte nikdy nevyzerali lepšie!