Medzinárodný koncept – kuchár Giuseppe
Koncept, ktorého tvárou bol taliansky kuchár Giuseppe Daddio, bol používaný v šiestich krajinách Európy. Prezentoval značku BILLA jej najdôležitejšími hodnotami – spojením kvality a čerstvosti. Chceli sme, aby značka BILLA predstavovala voľbu moderného mestského zákazníka, ktorý si vychutnáva jedlo a život. Celý koncept sme podčiarkli headlinom „BILLA – Presne podľa mojej chuti“. Koncept bol podľa prieskumov spotrebiteľmi prijatý veľmi dobre, spontánna znalosť tejto komunikácie bola na úrovni 85%.
Prepojenie talianskeho kuchára Giuseppeho a značky BILLA
Kuchár Giuseppe bol so značkou BILLA všade. V tlačovinách, na billboardoch, na plagátoch. Propagoval novinky, akciové produkty, trvalo výhodné ceny a mnoho ďalšieho. Zákazníkov bavil aj svojou expresívnou gestikuláciou. Veď to poznáte… to sú tí Taliani!